کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 31 شهريور 1397برچسب:, :: 9:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آلاچیق چوبی , هزینه و قیمت ساخت انواع آلاچیق چوبی , قبول سفارش طراحی و ساخت آلاچیق برای ویلا و خانه های بزرگ ویلایی با بهترین کیفیت و استحکام : مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه اقدام به طراحی و تولید آلاچیق های چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف کرده است . در ابتدا باید بدانیم آلاچیق چوبی چیست و چه کاربردهایی دارد و در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد .

آلاچیق چوبی


آلاچیق چوبی چیست

آلاچیق انواع مختلفی دارد که از بین آن ها آلاچیق چوبی کاربرد و کارایی زیادی دارد و از قدیمی ترین آلاچیق ها به حساب می آید . سقف آلاچیق ها از چوب ساخته شده و با ترکیبی منظم پوشش داده شده است . در بعضی از نقاط کشور به دلیل شرایط آب و هوایی و اقلیمی از پوشال های گیاهی استفاده می شود برای نمونه در شمال کشورمان ایران اکثرا به همین شکل ساخته می شوند . آلاچیق ها نیز در دو نوع ثابت و متحرک ساخته می شوند .

طراحی آلاچیق چوبی و ابعاد آن

طراحی آلاچیق های چوبی بسته به سلیقه و علایق مشتری دارد و بسته به مکان های مختلف طراحی می شوند . اکثرا افراد نمای چوبی و سنتی آلاچیق ها را ترجیح می دهند و بعضی از افراد سبک های نو را ترجیح می دهند . لازم به ذکر است که در طراحی آلاچیق ها نباید از طرح ها و ایده های ارباب رجوع چشم پوشی کرد این امر سبب می شود که آلاچیق های مناسب بسته به مکان طراحی و تولید شوند . آلاچیق ها همچنین در اندازه ها و ابعاد مختلف ساخته می شوند . شما هر طرح و ایده ای که داشته باشید می توانید با مهندسین و متخصصین مجموعه ما در میان بگذارید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را تحویل بگیرید .

ابعاد و مکان احداث آلاچیق چوبی

محل احداث آلاچیق ها از اهمیت زیادی برخوردار است , لازم است که در انتخاب محل احداث آلاچیق به این نکته توجه کنیم که مکانی را انتخاب کنیم که به آبشار , فضای سبز , فضای باز , جنگل ها , مناطق دیدنی و .. نزدیک باشند . همچنین در طراحی ابعاد آلاچیق های پوبی باید اندازه ی آلاچیق طبق مکان و فضای محوطه ساخته شود . و توجه شود که نفرات و تعداد افرادی که می خواهند از آن ها استفاده کنند چند نفر است . آلاچیق اگر نسبت به مکانی که در آن نصب می شود بزرگ باشد باعث به هم خوردن نظم محیط می شود و زیبایی آن مکان کاملا از بین می برد و به فضا شکل نامناسبی را می بخشد .

کاربردهای آلاچیق چوبی

آلاچیق های چوبی کاربردهای زیادی دارند که امروزه به عنوان محل استراحت و تفریح و همچنین لذت بردن از فضا هستند و اکثرا در جنگل ها , فضاهای سبز , اردوگاه ها , پارک های جنگلی , ویلاها , کنار دریا , فضاهای مسکونی , پارک ها و . مورد استفاده قرار می گیرند . آلاچیق چوبی جای خانه باغ های قدیمی و سنتی که از مصالح ساخته می شدند را گرفته اند و به فضا و منحیط چهره ای طبیعی را داده اند .

مراحل ساخت آلاچیق چوبی

  • انتخاب مکان و فضای مناسب همچنین دید مناسب جهت قرار گرفتن ورودی آلاچیق و درب
  • انتخاب نوع آلاچیق و طرح آن با توجه به فضای قرارگیری آن و مشخص نمودن مساحت , ابعاد و سقف ستون ها
  • انتخاب اندازه ی مناسب سقف , درب ها , دیواره آلاچیق ها با توجه به فضا و محیط
  • برقراری مستحکم آلاچیق و جاگذاری پایه و در آخر سقف مناسب با نوع آلاچیق
  • رنگ آمیزی مناسب با فضای قرار گیری

سقف و دیواره آلاچیق چوبی

سقف ها و دیواره های آلاچیق باید به نوعی طراحی شوند که فضا تاریک دیده نشود و داخل فضای آلاچیق باز باشد و نور خورشید بتواند به خوبی از آن عبور کند به نوعی سقف باید دارای طرح ها و نوع های زیادی باشد تا بتوان بهترین سقف را برای آلاچیق خود انتخاب کرد . سقف ها از تنوع زیادی برخوردارند برای نمونه سقفی که به کمک رشد و رویش گیاهان در بالای پایه شکل می گیرند ولی تنها معایبی که دارند این است که با اینکه چهره ای طبیعی به محی طمی دهند ولی با رشد گیاهان فضا به نوعی گرفته می شود . به عبارتی حصرها نیز مناسب سقف آلاچیق های چوبی هستند .

قیمت آلاچیق چوبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آلاچیق چوبی با کرشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: